eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
milli piyango alan birisi değilim ama tam bilete çıkınca paranın hepsini almak anlamına gelmiyor.aynı numaradan çok bilet basılıyor.eğer o biletler satılmamış ise yani MP nin elinde kalmış ise alabiliyor.tam bilete çıkan numara başkasında olursa olan kişi kadar bölüşülüyor.garip,enteresan ve mantıksız ama öyle.zaten öyle aynı numaradan 100 tane felan basmıyorlardır 5-10 tane felan
tam biletten 1 tane basılır, tek kişi ikramiyeyi alır, yarımdan 2 tane, çeyrekten 4 tane.