Elden aldığınız maaşları isterseniz tekrar alabilirsiniz.Kanun banka dışı her türlü ödemeyi yapılmamış kabul ediyor.Hatta eğer birkaç ay önceki maaşı elden verdiyse sadece bu sebeple bile (maaşımı vermedi) diyerek tazminat+bankadan almadığınız maaşları isteyebilirsiniz