Arkadaşlar yaklaşık 1 ay önce işten ayrıldığım iş yerini 3 kişi olarak ve şahit olarak avukata verdik.
Geçtiğimiz hafta arabulucu görüşmesi yapıldı biz avukata vekalet verdiğimiz için görüşmeye katılmadık avukatimiz katıldı. Ve anlaşma sağlanamadı. Çalıştığımız iş yerine mesai yapıyorduk kimi zaman veriyordu 100'er 200'er tl elden kimi zaman vermiyordu çoğunlukla vermedi. Ayriyeten milli dini bayramların çoğunda çalışıyorduk. Misal hasta olduğumuzda izin istiyorduk vermiyordu kimi zaman yıllık izin vs hiçbisey kullanmadık. Arabulucu da anlasilmadigi için dava açtık şuanda sizce sonuç ne olur böyle bir durum yaşayan oldu mu?
Bir de son olarak maaş vs aldığımıza dair hiçbir kanıtı yok işverenin elden aldık kimi zaman kimi zaman ise banka yoluyla ama açıklamada felan hiçbişey yazılmamış
Sizce sonuç ne olur?
Not:Çıkış kağıtlarını tamamen imzaladım çıkış yaparken aramızda bir tartışma oldu
İş sektörü: laminant parke/inşaat