ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kız arkadaşım olsun istemiyordum her hangi bir sorun yok

Bir de Okul bittikten sonra aynı dershanede aynı sınıftaydık

En son kendi memleketinde birisiyle evlendi
sanırım siz hâlâ seviyordunuz.. ama hayat üzerinize oynamış ( sağ gösterip, sol vurmuş)
ömür geçiyor hocam bundan sonra düşünmüyor musunuz acaba?