Benim platonikti... Ömrü hayatımda da bir daha ne bir sevgilim ne de kız arkadaşım oldu.
Madem başladık kısadan geçeyim. Bilgisayar dersi vardı ödev slayt sevdiğim kız sınıfta ve seni seviyorum diye slayt yapıp bütün sınıfın içerisinde izletmiştim. Lise3tü galiba 2006 yılında

) yıllarca mal gibi tek taraflı sevdim işte
Bilgisayar kaldırmıyordu en sonunda olabilecek kadar bir slayt yapmıştım
vay be hocam. isteksiz olduğunuzdan mi olmadi yoksa farklı bir sebebi mi var özel olmazsa