TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ahh be hocam,bu gecede size yakıyorum
Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O sevdiğiniz kızla evlendiniz mi hocam

Benim platonikti... Ömrü hayatımda da bir daha ne bir sevgilim ne de kız arkadaşım oldu.

Madem başladık kısadan geçeyim. Bilgisayar dersi vardı ödev slayt sevdiğim kız sınıfta ve seni seviyorum diye slayt yapıp bütün sınıfın içerisinde izletmiştim. Lise3tü galiba 2006 yılında ) yıllarca mal gibi tek taraflı sevdim işte

Bilgisayar kaldırmıyordu en sonunda olabilecek kadar bir slayt yapmıştım