Yıllar önce
( 40-50 sene önceymiş gibi yazdık
) Bilgisayarda slayt yapmıştım, saatlerce uğraştım müzik ekledim
( sevdiğim kıza izletecektim, bu yüzden çok emek vermiştim ) fotoğraf ekledim çok emek verdim tam çalışma biteceği sırada bilgisayar donmuştu yaptığım her şey çöpe gitmişti. Aynı azimle tekrardan yaptım ve yine bilgisayar donmuştu. Ömrüm boyunca unutmam