Yıllar önce ( 40-50 sene önceymiş gibi yazdık ) Bilgisayarda slayt yapmıştım, saatlerce uğraştım müzik ekledim ( sevdiğim kıza izletecektim, bu yüzden çok emek vermiştim ) fotoğraf ekledim çok emek verdim tam çalışma biteceği sırada bilgisayar donmuştu yaptığım her şey çöpe gitmişti. Aynı azimle tekrardan yaptım ve yine bilgisayar donmuştu. Ömrüm boyunca unutmam