16 yaşima girer girmez r10a kayıt olmam şoku

kayidimi yeni oluşturdum doğum günüm de 1ocak olduğu için direk platinum üyelik verildi
Güzel yaşlarınız olsun mutlu seneler
İyiki doğdunuz hocam nice mutlu senelere ..
Her birinize çok teşekkürler sizlerede mutlu seneler diliyorum.