Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle yada böyle bir yıl daha geçti.
Adettendir 2024 den beklentinizi sormak istedim

Ben yeni yıla hasta giriyorum berbat bir salgın var bende nasibimi aldım o yüzden önce sağlıklı bir yıl
Sonra daha iyi maaşlı bir iş ve biraz daha Sosyal bir çevre diliyorum.
Ben instagram hesabı büyütüyorum. yeni yıldan, önce sağlık sonra emeklerimin karşılığını almayı diliyorum