linaxcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
derdimiz oto hocam manuel değil ki
Oto Ödemeli değilde

açarken manuel seçsek askı yemezmi hocam

"
Hesabınız askıya alındıHesabınız Sistemleri Atlatma politikasını ihlal etti. "

4-5gün sonra bu şekilde askıya aldı


Görev uygulaması için reklam çıkmaya çalışyıorum.

internetten para kazanma kelimeri vs girdiğim içinde sanırım tıklanma tuzağı uyarısı veriyordu 4-5 gün sonrada askıya aldı

700 TL lik harcama yaptıktan sonra