derdimiz oto hocam manuel değil ki
Oto Ödemeli değilde
açarken manuel seçsek askı yemezmi hocam
"
Hesabınız askıya alındıHesabınız Sistemleri Atlatma politikasını ihlal etti. "
4-5gün sonra bu şekilde askıya aldı
Görev uygulaması için reklam çıkmaya çalışyıorum.
internetten para kazanma kelimeri vs girdiğim içinde sanırım tıklanma tuzağı uyarısı veriyordu 4-5 gün sonrada askıya aldı
700 TL lik harcama yaptıktan sonra