Ailesiyle görüşmekte ters tepebilir. Yani onlarda sizin üstünüze gelebilir. Usulsüzlük varsa dava edin.
Ufak bir detay vereyim; Arkadaş vergide usulsüzlük yapıyor.
Ortalama 50.000TL yi aşkın ticaretimiz olmuştur ancak hiçbirinde fatura kesmemiştir.
ve Her seferinde aldığı Katma Değer Vergilerini cebine indirmiştir.
Eklemek istediğim : Arkadaş forumdan birisi Bilişimciyiz diye geçiniyor ya bide ona gülüyorum en çok Ayıptır söylemesi sitesini bir daha açmayı düşünmüyorum (

) )