konuya kimse değinmemiş.
Kamera yakınlaştırma uzaklaştırma esnasında o yumuşak geçiş + sosyal medya yumuşak geçiş* ayarları yapabilirseniz zaten bire bir aynı telefon oluyor. İphone kalitesi başka* diyenlerin en çok baz aldığı özellik bu yumuşak geçiş olayıdır. Geliştirici ayarlarında vardı sanırım