rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam Allah Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun tce mi hocam
Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkatli, kazansız belasız, güzel günlerde kullanın.
WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aboubakarın abusu mu o hayırlı olsun
WPD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazasız belasız
MythDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Kazasız belasız olur inşallah
mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne diyorduk,
tekerine taş değmesin.
erdenizonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun hocam çok sevindim ben almışım gibi kazasız belasız.
Alip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam Allah kazasız belasız günlerde kullanmayı nasip etsin
WCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hissi o kadar iyi biliyorum ki seni çok iyi anlıyorum kendi emeklerinle ilk aracını almak bir nebze aile katkısıda olsa çok mutlu eder insanı dünya malıdır gelip geçicidir ama emeklerinle sahip olmak güzel bir duygu Allah tekerine taş değdirmesin hadi hayırlı olsun güle güle kullan 😊😊🙏
Junkyard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınan ilk aracın yeri başkadır hep. Kazasız belasız kullan umarım hocam.
mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sevindim hocam. tekerinize taş deymesin inşallah bende 1 2 seneye ilk arabamı almak istiyorum. tabiki ben size daha alt bir model ile başlarım sanırım
tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazasız belasız kullanın.
Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun
ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALLAH, kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
alay37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hemşerim
SyranaX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kaza bela vermesin. Ailenle beraber binmeyi nasip etsin. Allah ihtiyacı olupta alamayan herkese nasip etsin inşallah.
ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun ben o hayalimi biraz daha erteledim. Daha önce hiç arabam olmadı 5 senedir ehliyet kartının ara ara tozunu alıyorum 😊
bydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kaza bela vermesin hocam. Hayırlı olsun
AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam. Plaka "ABU" hoşuma gitti. Alaaddin'de ki maymunun ismi.
bilal0244 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun, ben almış kadar sevindim. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, kazasız belasız olur inşallah.
shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kazasız belasız, güzel günlerde kullanın.
DOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
Tüm iyi dileklerinde bulunan değerli hocalarım abilerim hepinize çok teşekkür ederim Allah isteyenlere daha iyilerini versin inşallah Allah sizlerden razı olsun.