Hayırlı olsun hocam Allah Kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Hayırlı olsun tce mi hocam
Dikkatli, kazansız belasız, güzel günlerde kullanın.
aboubakarın abusu mu o

hayırlı olsun
Hayırlı olsun. Kazasız belasız olur inşallah
ne diyorduk,
tekerine taş değmesin.
Hayırlı uğurlu olsun hocam çok sevindim ben almışım gibi

kazasız belasız.
Hayırlı olsun hocam Allah kazasız belasız günlerde kullanmayı nasip etsin
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah
Bu hissi o kadar iyi biliyorum ki seni çok iyi anlıyorum kendi emeklerinle ilk aracını almak bir nebze aile katkısıda olsa çok mutlu eder insanı dünya malıdır gelip geçicidir ama emeklerinle sahip olmak güzel bir duygu Allah tekerine taş değdirmesin hadi hayırlı olsun güle güle kullan 😊😊🙏
Alınan ilk aracın yeri başkadır hep. Kazasız belasız kullan umarım hocam.
çok sevindim hocam. tekerinize taş deymesin

inşallah bende 1 2 seneye ilk arabamı almak istiyorum. tabiki ben size daha alt bir model ile başlarım sanırım
Kazasız belasız kullanın.
Hayırlı Olsun
Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin
ALLAH, kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
Allah kaza bela vermesin. Ailenle beraber binmeyi nasip etsin. Allah ihtiyacı olupta alamayan herkese nasip etsin inşallah.
Hayırlı olsun ben o hayalimi biraz daha erteledim. Daha önce hiç arabam olmadı 5 senedir ehliyet kartının ara ara tozunu alıyorum 😊
Allah kaza bela vermesin hocam. Hayırlı olsun
Hayırlı olsun hocam. Plaka "ABU" hoşuma gitti. Alaaddin'de ki maymunun ismi.
hayırlı olsun, ben almış kadar sevindim. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin.
Hayırlı olsun, kazasız belasız olur inşallah.
kazasız belasız, güzel günlerde kullanın.
Hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullanmanız dileğiyle
Tüm iyi dileklerinde bulunan değerli hocalarım abilerim hepinize çok teşekkür ederim Allah isteyenlere daha iyilerini versin inşallah Allah sizlerden razı olsun.