Watch Ultra kullanıyorum, always on display özelliği bence çok güzel bir özellik hem duruş hem kullanış olarak. Hafta içi gün boyu yoğun kullanmama rağmen şarjı 2 gün gidiyor.
Telefonu yanımdan ayırmam derseniz cellular özelliğine çok gerek yok, ancak ofiste yada evde olduğumda telefonum masamda durur yoğun telefon trafiğim olur çağrı kaçırmayayım derseniz mükemmel bir özellik.