Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada hepimiz yıllardır aile gibiyiz fakat R10 resmi olarak bana ait.
Bu benimle ilgili bir konu ve benim kararım bu yönde.
Yönetimsel konular teknik olarak kullanıcıları ilgilendiren kısımlar değil çünkü R10 bir siyasi parti değil seçimle gelmiyoruz.
Oy verip seçimle başa gelen kişilerin kararlarını sorgulayabilirsiniz fakat bana ait olan bir yer ile alakalı kararlarıda doğal olarak ben veririm.
Tebrik ederim öncelikle, dün gibi hatırlıyorum la.bidu sanırım o banlanınca veya üyeliğini silmiştiniz sanırım forumdan bazıları konu açıyor onlarda banlanıyordu.

Yıllar geçince forumun adalet sisteminin hızla pekiştiğini ve çok iyiye gittiğini gösteriyorsunuz bu gibi yaptırımlar ile.