Bence sadece pasif hesaplarda kullanılması şartı ile yaparsanız bir ihtimali olabilir. Hesaplar boşa gitmesin zaten kullanmayan insanların hesabını canlandırıypruz sonra hesap sahibi isterse geri alabilir tarzı. Bu arada eğer gerçekten böyle bir şey yapabiliyorsanız elimde dia 3 pasif son sezon hariç her skini var olan bir sürü hesap var. Zaten kendim normal olarak kullanıyorum ama kendi üstüme almak daha güzel olabilir. Değerleri minimım 2k-15k arası bu konuda size kaynak sağlayabilirim. Size de karşılığında methodu değil de sadece birkaç hesabı isterim