Hayırlı olsun bende bir kaç ay önce eşime 512 gb Samsung s23 ultra aldım ve gayet memnunuz ben kendi şahsıma konuşayım iPhone kullanmayı sevmiyorum ısınamadım bir türlü telefona yıllardır android kullanıyorum ve kullanmayı da düşünmüyorum s23 ultra güzel telefon kim ne derse desin kullanan bilir 24 ultra daha iyi olacak diyorlar çıkınca hep beraber göreceğiz tekrardan hayırlı olsun güle güle kullanın