GOON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam dosya hatası veriyor veya dosya yolunu bulamıyor sanırım bu hataların dosyaları oluşturulması lazım ama nasıl yapılacağını bilmiyorum



php sürümü güncel olsun ve sitem hızlı olsun diye 8.2 kullanıyorum yanlış mı yapıyorum?
Her tema ve eklenti bu php sürümüne henüz uygun olmayabilir. 7.4 gibi sürümleri bi test edin bakalım.

Birde eğer aktifse modsecurity kapatın.