hayır hocam dosya hatası veriyor veya dosya yolunu bulamıyor sanırım bu hataların dosyaları oluşturulması lazım ama nasıl yapılacağını bilmiyorum
Php sürümü doğru ayarlanmış mı ? Alakası olabilir belki.
php sürümü güncel olsun ve sitem hızlı olsun diye 8.2 kullanıyorum yanlış mı yapıyorum?