Ben de 7 konusunda yukarıda yazanlara katılıyorum. 2 senedir kullanıyorum oldukça memnunum. Şarj konusunda ise always on display açık kullandığım için her aksam şarja takmam gerekiyor. Bu hariç eleştirilecek bir yanı yok.