Konu
Apple Watch Kullananlar Konuya
30-12-2023, 15:41:43
#10
Gukuk
Ben de 7 konusunda yukarıda yazanlara katılıyorum. 2 senedir kullanıyorum oldukça memnunum. Şarj konusunda ise always on display açık kullandığım için her aksam şarja takmam gerekiyor. Bu hariç eleştirilecek bir yanı yok.