4 kasa evde çalışıyor 7/24.
Eksileri
- ses yapıyor
- aynı odada çalışıyorum odadaki nemi kurutuyor.
- Son yaza kadar klima yoktu odada bildiğin hamama çeviriyordu.
- Odada havasız kalıyorsun hissi oluyor, camı açsan dert açmasan ayrı dert.
- 6-12 ayda bir bilgisayarları tozdan arındırmak, işlemcilerin macunlarını yenilemek zorundasın. Yeni iken 3-4 ayda bir yapardım bu işlemi artık sadece nisan mayıs aylarında yapıyorum

- Elektrik internet kesintilerinde huzursuz oluyorsun, gündüz kesilirse iyisin sunucuyu upsler bitmeden kapatabilirsin. ancak gece kesintisinde ups dayanmayınca veri kaybı oluyor.
Artıları
- Yaklaşık 1 senede sunucuya yatırılan para kendini amorti ediyor.
- Sunucuda sorun çıkarsa herşey elinin altında olduğu için kafan rahat.
- Kodlarının hemen yanındaki sunucuda çalıştığını bilmek keyif verici.