Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1,5 - 2 ay önce kullanmış olduğum turksat sözleşmem bitti ve yeni dönemde 290 tl fiyat verdiler. Eş zamanlı olarak turkcellden de evime kağıtlar gelmeye başladı. Dönem dönem geliyordu fakat hazır taahüt de bitmişken görüşmek istedim. Aradığım şahıs normalde 370 tl olacağını ve indirimle beraber 290 tlye bunu sağlayacağını söyledi . Bu indirimi de şahsın çalışan indirimi olduğunu vs söyledi. İlk başta ben de dümen sandım hatta direkt dolandırıcılık sahte sözleşme zannettim. Ama tarafıma turkcellden ve superonlinedan mesajlar geldi ve siteden kontrol ettim ön başvurum ve bi hesabım oluşmuştu. Ardından bu ay ilk defa tam fatura kesildi fakat 370 tl geldi. Benim aboneliğimi başlatan şahsı 4 kere mesaj 3 kere arama yaptım açmıyor. Herhangi bir telefondan aradım ve açtı gayet normal konuşuyor sağlığı sıhahheti yerinde.
bu konuda ne yapmam gerekiyor şikayetvara mı yazmalıyım yoksa yasal bir sürece mi girmeliyim ?
532 numarasını ara , Turkcell ile görüş detayları öğrenirsin