"Yapmadığın işlerin ve kazanmadığın paraların eğitimini satarak zengin olmak" Şu an çok moda bu yöntem. Forumda da çok denk geliyorum. Ama bayılıyorlar böyle olaylara inan bana. Ne forumda ne de başka bir platformda daha bir kişi görmedim ben x arkadaştan eğitim aldım, e-book aldım ve güzel para kazanıyorum diyen.