Eksiksiz Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Netgsm bir ara veriyordu son durum nedir bilmiyorum
Biraz önce görüştümde şuanda kurumsal üyelik haricinde üyelik dahi almıyorlarmış.