baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite okuduğunu varsayar isek minimum 18 yaşında oluyorsun hayatında hiç bir kızla tanışılır bilmedin galiba komiğime geldi yorumlar daha da komik
Herkes tecrübe etmiş olmak zorunda mı hocam? Bebekken öğrendiniz galiba kızlarla tanışmayı.