SORUMLU SIFATIYLA VERİLEN KDV BEYANNAMELERİNİN VERİLME, ÖDEME VE İNDİRİM SÜRELERİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILDI
Sorumlu sıfatıyla verilen KDV beyannamelerinin verilme tarihi vergilendirme dönemini takip eden ayın 21inci gününe, ödeme tarihi ise 23üncü günü olarak yeniden belirlenmiştir.
KDV Uygulama Genel tebliği ile getirilen Vergi kesintisi yapmakla sorumlu tutulanlar tarafından sorumlu sıfatıyla 2 No.lu KDV beyannamesi ile beyan edilen katma değer vergisinin 1 Nolu KDV beyannamesinde indirim konusu yapılabilmesi için ödenmiş olması şartına KDV kanununda yer verilmiştir.
1 ve 2 nolu KDV diye geçiyor. Ben mi yanlış okuyorum acaba?
Ustalar cevaplasın benim muhasebe bilgim buraya kadar

Ben, tevkifatlılardan kazanılacak indirimi tüm KDV ödemlerinden düşerken diye algıladım bu şartı.