KDV - 2 için geçerli ama yine de bir ton iş yükü çıkacak. Nakliye veya sosyal medya hizmetlerimizi bu şekilde faturalandırıyor firmalar. Yüzlerce fatura giriyor firmamıza bunlar için her ay borcu yoktur mu isteyeceğiz?