bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
koyun can derdinde bunlar et derdinde gecmiş olsun.
Üzgünüm dostum konu sahibine aslında yardımcı oluyorum teklif vererek. Memur olduğu için zaten bu işi hiç yapmamalıydı. Yapıp üstüne üstlük vergi beyanında bulunmamasına yapacak bir şeyim yok. Vergisini silebilecek gücüm var da ben mi durdum ? bir art niyetim yok... sitesini satsın cezasını ödesin, minimum zararla bu işten kurtulsun.... ya da yakınına devreder kazanmaya devam ederek öder kendisi bilir...