bybote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevzuata baktığımda yasak diyor. Ve kıdem durdurma cezası veriliyor diye okudum.
memuriyette en yüksek kıdeme de gelseniz max fark 20-30 olsun boşverin bu seferlik cezayı ödersiniz ileride parayı başka yollardan tahsil edersiniz hocam