YGuzel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O mesajınıza dikkat etmemişim kusura bakmayın. Proeyi WPF olarak yapmak sanırım kalıcı çözüm sunuyor. Ancak ilerledikten sonra tekrar dönüp wpf uyarlayıp kodlamak da insanı yoruyor
Wpf akıl işi değil