Suncuğum çözümle aynı olay. Bulanık vs vs olayını kapatınca çözülüyor.
O mesajınıza dikkat etmemişim kusura bakmayın. Proeyi WPF olarak yapmak sanırım kalıcı çözüm sunuyor. Ancak ilerledikten sonra tekrar dönüp wpf uyarlayıp kodlamak da insanı yoruyor