Bu konuyu ben de açacaktım fakat bu sene açılmış bir konu. Hortlatmak isterim daha fazla yorum yapılırsa ben de fikir sahibi olurum en azından. @GVertigang ayrıca sen hangisini tercih ettin ve ne derece memnun kaldın hocam?