Burada bulunan bir arkadaştan ikinci el Dell R410 aldım, hobi amaçlı ve bazı ufak projelerim için Proxmox VE kurdum, 100/20 internetim ile dış dünyaya açtım. Hobi amaçlı ve çok önemli olmayan projeler için olur, neden olmasın?