yani bende pek bilmiyorum kendi başıma baya bi uğraştıım ama dediğim gibi sanal sunucu algılanıyor oyunu açmıyor bazılarıda oyunun dll sinden oynama yapıyor sanırsam
Muhtemel sanal sunucuda vmp kullanıyolardır vmpyi bypasslarsanız veya undetected bir sanal sunucu paketi bulursanız açma ihtimaliniz var diye düşünüyorum