4 sene boyunca tek yaptığı barlarda kafelerde gezmek olan gençler tabii ki de işsiz kalacak, bana sorarsanız kalmalı da. Dört seneyi kendisini eğiterek ve sürekli projeler geliştirerek geçiren kişilerin ne suçu var ki dört sene boyunca yatan insanlarla aynı muameleyi görsünler. İşin sonunda 4 sene etkisiz eleman gibi kalanlarlar, üç kuruşa tamah ettiği için doğru düzgün mezun olanlar çok düşük rakamlar teklif eden şirketlerle karşı karşıya kalıyor. Yine de dört senesini sürekli gelişimle geçiren kişilerin işsiz kaldığına pek rastlamadım ben. Atanamama konusuna gelecek olursak, sizi tenzih ederek atanma problemi olduğunu bile bile o bölümü okuduktan sonra atanamamaktan yakınmak çok gerçekçi bir sitem değil. Sonucu belli yola girip sonunda ağlayan insandan pek fayda gelmez.