Merbaha bu sene Allahın İzniyle YKS sınavını kazanırsam Coğrafya bölümünü tercih edeceğim,
Velasılkelam bölümü kazandım diyelim bunun atanması cartı curtu, bu sadece öğretmenlikle alakalı da değil yazılım okuyup iş bulamayan çevremde çok insan var .
O kadar emek veriyoruz yazılım mühendisi veya X bölümünden mezun potansiyelli bir genç 3 harfli marketlerde kasiyer olmaya mahkum kalıyor.
Gerçekten çok acı bir durum 10 Gençden 8'i ülkeyi terk etmeyi düşünüyor.
Bilinçli bir bu vatanın evladı olarak asla bu düşünceye katılmıyorum , İlim de fen de bu ülkede yetiştiysem sonuna kadar bu ülkeye geri aldıkları mı vermek zorundayım.