https://stackoverflow.com/questions/...informs-window
Bahsedilen görünüm bozulması sanırım burada anlatılan yanlış anlamadıysam. Daha önce burada da bahsedilen şekilde kontrolleri paneller içine alarak ve yerine/konumuna göre parça parça iç içe paneller ekleyerek (daha sonra pozisyon sabitleyerek) yapabilmiştim.
Siz kontrolleri bir kapsayıcıya alıyor musunuz?
Ek olarak:
https://stackoverflow.com/questions/...-is-scaled-150
Burada da scale ayarlarını düzelterek çözümü varmış. Denemek lazım.