hocam bende evden calısıyorum fiziksel aktivite yok biraz araştırdım şeker diyeti yapıp bol su içiyorum ve yürüyüş yapıyorum. Hiç bi şekilde şekerli ürün tüketmiyorum karbonhidratı da tamamen kestim doğal lif kaynağı yiyecekleri tercih ediyorum bu şekilde son 1 ayda 5 kilo verdim vücudumun toparlandığını hissediyorum. Youtube'da kardiyobey diye aratırsanız doktorun güzel önerileri var tavsiye ederim. Ayrıca şınav ve dumbell sizi zayıflatmaz, tempolu yürüyüş yapmanı tavsiye ederim. günlük 7000 adım kuralı koyabilirsin kendine