Arkadaşlar merhaba yaklaşık 5 yıldır severek beslediğim su kaplumbağam baya büyüdü ve enerjik durumda. Büyük akvaryumda tüm ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde bakıyordum lakin fazla büyüdü ve artık burada rahat edemiyor gibi hissediyorum . Bakımı balıklara göre baya zor o sebeple bireysel olarak birine vermeye çekiniyorum.
Sizce iyi bakılacak şekilde nereye teslim edebilirim acaba ?