Biliyorum hocam, çözünürlüğe duyarı yeni kod bile ekledim. Sanırım sorunun çözümünü buldum. Sorun yaşayan arkadaşlar için aşağı koyacağım. Tasarımınızı bunu kapatarak tekrar yapın düzelecektir arkadaşlar.
Visual studioyu ilk açtığınızda bu ölçeklendirme ile ilgili bir uyarı veriyor olması lazım hocam. 100% ölçeklendirme ile yeniden aç diyip tasarımı o şekilde yaparsanız bir problem olmaması lazım.