Arkadaşlar projemde yaptığım tasarımda çözünürlük sorunu çekiyorum. Eğer kişinin ekranı %150 yakınlaştırmalı ise yada daha fazla formun öğreleri kayıyor ve küçülüyor. Bazı öğreler %100 e göre bazıları %150 ye göre bazılarının gövdesi %100 yazıları %150 oluyor. Windows un mu sorunu, benim mi sorunum anlam veremiyorum. Böyle hatalar almaya başladım, sinir bozuyor.