Cdli olan sadece oyunları cd ile alıp oynuya biliyorsun cd olarakta 1 oyun ortalama 500 tl digital olanda normal uygulama içi abonelık alıyorsun ve tüm oyunları oynaya biliyorsun. üyelik 3 e ayrılıyor essential 175 - extra 260- deluxe 305 tl deluxe 1 yıllık almanı tavsiye ederim 2 kya yakın ücreti var banka taksiti ile taksıtyaptıra bilirsin 3 oyun parasına 1 yıllık tum oyunları ücretsiz oynayabilirsin. Piyasada karaborsa var sarı site gibi yerlere inanma ilana 15 k yazıyorlar arıyorsun gidiyorsun 30 k vs dıyorlar bıde nakıt çalışıyorlar.
O zaman dijital üyelik gerektiren sürüm daha mı iyi veya daha çok mu piyasası var hocam? Bu arada cevap için teşekkür ederim.