Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batarya ömrünün yarısını tamamlamış hocam nasıl iyi
Ters düşünüyoruz o zaman.

yani %60 ını kullanmışız %40 mı kalmış gibi.
anladım hocam.