R10'dan ekmek yiyoruz, karşılığını verelim dedim. Bu sıralar pek aktif olmasam da indirimi kaçırmak istemedim.
@Coşkun Çetin; teşekkürler, sözüm söz aldım
İnşallah 2024 yılı hepimiz için daha güzel, daha hayırlı geçer. Herkese hayırlı geceler dilerim.
Hayırlı olsun, şimdiden mutlu yıllar.