ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10'dan ekmek yiyoruz, karşılığını verelim dedim. Bu sıralar pek aktif olmasam da indirimi kaçırmak istemedim. @Coşkun Çetin; teşekkürler, sözüm söz aldım

İnşallah 2024 yılı hepimiz için daha güzel, daha hayırlı geçer. Herkese hayırlı geceler dilerim.
Hayırlı olsun, şimdiden mutlu yıllar.