Bugün bir konuda indirim gelmeyeceğini hatta ocak ayının ilk haftası zam geleceğini belirtti Coşkun bey
Bende 1 ocağa girmeden almayı planlıyorum size hayırlı olsun
Merhaba,
Premium üyeliği yükseltmeyi düşünüyorum ama üyelik fiyatları malum ekonomi şartlarında her şeyde olduğu gibi burda da zorluyor bizleri. Buradan para kazanıyoruz, premium üyeliklerde çok etki ediyor haliyle.
Acaba yılbaşı indirimi gelir mi? almak için sabırsızlanıyorum ama indirim değil değil zam gelirse daha çok sıkıntı yaşarız gibi.
Sizce indirim gelir mi? ve gelirse ne zaman gelir sizce?
Bu bi tık üzdü, ama yine de bi ihtimal gelebilir demiş hocam. %10 bile olsa çok iyi etkisi olurdu.
Burada son bir indirim olur mu sinyallerini vermiş işte ben o indirmi bekleyenler denim aksi halde yenileme yapamıyorum
k.plus almayı düşünüyorum olursa çok iyi etkisi olur + reklam paketi alabilirdim. İnşallah olur.
@Coşkun Çetin; hocamız son dk bi cömertlik yapar bence.
r10 kapanıp açıldığında mevcut rakam üzerinden indirim yapılacak diye (SÖZ) verilmişti biz bir aileydik
@Coşkun Çetin; hocam
Sorunuzun cevabını
BURAYA tıklayarak öğrenebilirsiniz.