OzgurAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün bir konuda indirim gelmeyeceğini hatta ocak ayının ilk haftası zam geleceğini belirtti Coşkun bey
SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 1 ocağa girmeden almayı planlıyorum size hayırlı olsun
ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Premium üyeliği yükseltmeyi düşünüyorum ama üyelik fiyatları malum ekonomi şartlarında her şeyde olduğu gibi burda da zorluyor bizleri. Buradan para kazanıyoruz, premium üyeliklerde çok etki ediyor haliyle.

Acaba yılbaşı indirimi gelir mi? almak için sabırsızlanıyorum ama indirim değil değil zam gelirse daha çok sıkıntı yaşarız gibi.

Sizce indirim gelir mi? ve gelirse ne zaman gelir sizce?
SniperMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yusufsavaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Getir artık @Coşkun Çetin; baba
Ajansco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Coşkun Çetin; Bizde pluslanabiliriz
ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bi tık üzdü, ama yine de bi ihtimal gelebilir demiş hocam. %10 bile olsa çok iyi etkisi olurdu.
Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada son bir indirim olur mu sinyallerini vermiş işte ben o indirmi bekleyenler denim aksi halde yenileme yapamıyorum
ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
k.plus almayı düşünüyorum olursa çok iyi etkisi olur + reklam paketi alabilirdim. İnşallah olur. @Coşkun Çetin; hocamız son dk bi cömertlik yapar bence.
Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 kapanıp açıldığında mevcut rakam üzerinden indirim yapılacak diye (SÖZ) verilmişti biz bir aileydik @Coşkun Çetin; hocam
Sorunuzun cevabını BURAYA tıklayarak öğrenebilirsiniz.