fatihemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
240 kwh üstüne çıkarsanız yüksek tarife üzerinden elektrik ödemesi yaparsınız (ki muhtemelen çıkarsınız). Normal fatura tarifenizden biraz daha yüksekti ücreti hatırladığım kadarıyla. Eğer bahsi geçen server rack server ise soğutmanın yanında gürültüyü de önlemeniz gerekecek.
Rack değil, ATX bir sunucu. Elektrik vs. her türlü yine ucuza gelir eğer ki ping veya benzeri sorunlar yaşatmazsa bu durum.
Şu şekilde bir internet hızı oyun sunucusu için yeterli mi?