240 kwh üstüne çıkarsanız yüksek tarife üzerinden elektrik ödemesi yaparsınız (ki muhtemelen çıkarsınız). Normal fatura tarifenizden biraz daha yüksekti ücreti hatırladığım kadarıyla. Eğer bahsi geçen server rack server ise soğutmanın yanında gürültüyü de önlemeniz gerekecek.