YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ip adresini ve soğutma kısmında sorun yaşamazsanız bir şey olmaz
Kasa fanı açık bir şekilde bulundururum, şuan kışın zaten problem yaşamayız diye düşünmekteyim. Eğer olurda problem yaratırsa bu klimayı açabilirim de sanmıyorum o kadar yüksek derecelere ulaşacağını ATX sunucunun.