Beni de son 15 gündür çok yoğun şekilde sözde "internet altyapı firmaları" arıyor. Direkt mevzuya "internetinizin taahhüt süresi doldu, yenilemelisiniz" diyorlar. "Hangi interneti kullanıyorum ben?" diye sorduğumda Türk Telekom diyen oluyor, Vodafone diyen oluyor ama asla Süper Online'ı söyleyemiyorlar. Beni dolandıramazsınız bilinçsiz bir kullanıcı değilim diyorum ve o kadar gevşek bir şekilde "Rahat ol kanka 3 kişiye sattım bile" diyorlar. "Silin Numaramı sistemden" diyorum "Keyfimiz isterse sileriz" diyorlar. Bu kadar gevşekler yani.

Devlet bunlara neden el atmıyor bende anlayamıyorum...