emlakçılar son tercihim hocam sahibinden bakıyorum direkt yoksa komisyonu depozitosu kirası mirası derken karavan parası veriyoruz zaten 😃
Sahibinden bulman zor hocam. Sokak sokak gezicen sağa sola sorucan yoksa zor. Artık uygun denilebilecek evler boşaltılmadan müşterisi hazır oluyor ilan bile asılmıyor.
Emlakçılarda zaten kira x3 diyebilirsin. Tabi boya / badana vs derken 4 kira bedeline çıkıyor tecrübe ile sabit. (önden kira + emlakçı komisyon + depozito)